confedecom-logo

Fes-te soci

Publicades les resolucions de diverses línies de subvenció de la Diputació de València per a 2025

La Diputació de València ha publicat les resolucions corresponents a diverses convocatòries de subvencions dirigides al teixit esportiu de la província per a l’exercici 2025.

Les ajudes contemplen les següents línies:

  • Subvencions destinades a clubs esportius valencians per la participació dels seus equips absoluts en competicions oficials d’àmbit nacional i/o internacional no professional.
  • Subvencions destinades a clubs, entitats i federacions esportives per a l’organització i realització d’esdeveniments esportius.
  • Subvencions destinades a pilots de motociclisme de la província de València per a potenciar la seua carrera esportiva.
  • Subvencions destinades a pilots d’automobilisme de la província de València per a potenciar la seua carrera esportiva.

Des de Confedecom recordem a les entitats beneficiàries que el termini per a la presentació de la documentació justificativa finalitzarà el pròxim 10 de juny de 2026.

Recomanem revisar les resolucions publicades i preparar amb antelació tota la documentació necessària per a complir amb els requisits i terminis establits.

Compartir en redes sociales